Terug
A-1-1-1-02 Nieuw dienstverleningsconcept implementeren.
Omschrijving (toelichting)
We implementeren een eerstelijnsdienst, een snelbalie en we gaan werken op afspraak. Op deze manier willen we de burger beter bedienen. Dit doen we door onder andere te investeren in een klantbegeleidingssysteem en door onze infrastructuur aan te passen.
Schepen
Annelies LammertynStreefdatum
30-06-2025Stand van zaken
In 2024 focussen op het bouwen van een nieuwe toegankelijke en laagdrempelige website. De website moet ervoor zorgen dat de digitale dienstverlening en informatie gebruiksvriendelijker en sneller te vinden in, daarnaast aan de laatste WCAG normen inzake inclusion by design. Er werd in het eerste deel van het jaar gegund aan een leverancier. Begin 2025 moet de website operationeel zijn.
Financiële cijfers Gemeente + OCMW 2024
Krediet 2024 | Aangerekend 2024 | Ontvangst 2024 | Impact 2024 | ||
Investering | |||||
Uitgaven | -120.000,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Totaal Investering | -120.000,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Totaal | -120.000,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |