A-1-1-1-02 Nieuw dienstverleningsconcept implementeren.
Omschrijving (toelichting)
We implementeren een eerstelijnsdienst, een snelbalie en we gaan werken op afspraak. Op deze manier willen we de burger beter bedienen. Dit doen we door onder andere te investeren in een klantbegeleidingssysteem en door onze infrastructuur aan te passen.
Startdatum
01-01-2020Einddatum
31-12-2025Stand van zaken
Vertraagd wegens werkdruk (door afwezigheden en Oekraïnecrisis) bij medewerkers die deel uitmaken van werkgroep, en uitblijven aanwerven teamleider dienstverlening.
Analyse van eerstelijnsloket wijst om dit moment uit dat het moeilijk te realiseren is in de huidige omstandigheden.
Wel wordt getracht om nog voor het verlof de openingsuren voor alle diensten te aligneren.
Scope:
* aligneren nieuw organogram met visie op dienstverlening
* herinrichten onthaal om gebruik van kiosk te stimuleren
* Reorganisatie onthaal (ruimere poule maken + snelbalie/onhaal - eerstelijns)
* aligneren openingsuren onthaal met diensten
* efficiëntere sociale dienstverlening thuis
* invoeren WhatsApp bekijken
* telefonie herwerken (principes en flow goedgekeurd op de stuurgroep)
Financiële cijfers Gemeente + OCMW 2022
Budget 2022 | Aangerekend 2022 | Ontvangst 2022 | Impact 2022 | ||
Investering | |||||
Uitgaven | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Totaal Investering | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Totaal | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |